تجدید بیعت مسئولین و کارکنان خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
هم‌زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم تجدید بیعت مسئولین و کارکنان خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش نیشکرنیوز، در این مراسم که امروز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در اهواز برگزار شد، نماینده ولی ‌فقیه در خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. برنامه‌ریزی‌ها باید جامع باشد و همه در صحنه باشند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به استقبال کم نظیر مردم در تشییع سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شخصیت خاص این انسان والامقام به گونه ای بود که مردم برای مراسم تشییع پیکر مطهرش با شکوه و جلوه خاصی حضور داشتند.

وی افزود: به گونه ای با مردم رفتار کنیم که اگر روزی از میانشان رفتیم متاسف باشند. من اعتقاد دارم اگر فرصت برای همه مناطق فراهم می شد حداقل ۶۰ میلیون نفر برای مراسم حاج قاسم به خیابان ها می آمدند.

نماینده ولی ‌فقیه در خوزستان در ادامه افزود:امروز هیمنه آمریکا با جهاد حاج قاسم ها شکسته شده است و این مایه عزت و افتخار برای همه ما است. مردم خوزستان می‌دانند که شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت، رهبر و امام بوده و از این جهت آن را وصل به امام عصر(عج) می‌دانند که به این دلیل از او این چنین استقبال کرده اند.

دهه فجر نماد وحدت، خودباوری و ایثار است

در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: فرا رسیدن ایام الله دهه فجر یادآور رشادت های ملتی است که با استواری و خودباوری در مقابل استبداد، استکبار و طاغوت ایستادگی کردند تا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) چون گوهری درخشان در سرزمین پهناور ایران اسلامی طلوع کند و در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی چون میراثی گرانقدر به نسل های بعدی انقلاب منتقل شود.

دکتر عبدعلی ناصری اظهار داشت: امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که رشادت های دلیرمردان وطن با شهادت سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی مقارن شده و ۲۲ بهمن از شمیم خوش عطر شهادت سردار دل ها معطر گشته است.

وی در پایان گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ادای احترام به خون پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مردم شریف و انقلابی استان خوزستان و خانواده بزرگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تبریک عرض می نمایم. امید آنکه در ظل توجهات امام شهیدان و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف متعالی نظام و انقلاب سربلند باشیم.