“بسم الله الرحمن الرحیم” وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا
▪عرصه انتخابات صحنه اقتدار ملتی است که با تکیه بر باورهای دینی و انقلابی خود، لحظات کم نظیری را خلق نمودند که باعث امیدواری دوستان و یأس و ناکامی دشمنان گردید. بی شک این حضور سراسر شور و شعور ما پشتوانه سترگی برای دلدادگان حریم ولایت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

▪اکنون که در آستانه فرا رسیدن ماه رجب، بار دیگر نوای دلدادگی به آل الله و سلاله پاک و بی بدیلش در فضای کشور اسلامی مان طنین انداز گردیده، خداوند حکیم و علیم را بابت این حضور حماسی و سراسر بصیرت مردم قهرمان ایران اسلامی سپاس گفته و پیشانی شکر بر آستانش می سایم.

▪با عنایت به اعلام رسمی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعتماد مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه به این خدمتگزار کوچک خود، لازم میدانم از الطاف مردم عزیز و قدرشناس که در قالب حامیان مردمی، این حقیر را با حسن اعتماد و رأی خویش یاری نمودند صمیمانه و متواضعانه سپاسگزاری نمایم.

▪همچنین از حمایت های بی دریغ خانواده های محترم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و روحانیت معظم که به انحاء مختلف خادم خودشان را مورد تفقد قرار دادند نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

▪بدون تردید حضور سایر کاندیداهای محترم در این عرصه باعث رونق هرچه بیشتر این انتخابات گردید که بدینوسیله به سهم خود از تلاشها و حضور ارزشمند این عزیزان نیز قدردانی می نمایم.

▪ضمنا از کلیه دست اندرکاران محترم برگزاری انتخابات، شورای محترم نگهبان و اعضای محترم ستاد انتخابات استان و شهرستانها و اعضای محترم هیئت های نظارت و اجرایی و نیروهای پرتلاش امنیتی و انتظامی که در کمال آرامش و سلامت، زمینه ساز این حماسه ملی بوده اند نیز قدردانی می نمایم.

▪جای آن دارد که پس از این توفیق ایجاد شده برای خدمت به مردم، بار دیگر میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و فرامین رهبری فرزانه انقلاب اسلامی که با راهبری داهیانه خود به خلق این حماسه عظیم و ملی رونق بخشیدند را تجدید نمایم.

▫والعاقبه للمتقین
سید کریم حسینی، منتخب مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه
۹۸/۱۲/۳