به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز دکتر باقری در خصوص تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جاری شدن فاضلاب در خیابان و معابر مسکونی و در گفتگو با رسانه ها گفت: در سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی به منظور ساماندهی فاضلاب در خیابان وحدت جنوبی، نصر جنوبی، مندلی یک و ۳ انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خیابان اصلی کروشات خط ۸۰۰ که جمع کننده اصلی فاضلاب محسوب می‌شود، اجرا شده است، افزود: بطور کلی با اجرای انشعابات فاضلاب در این منطقه، لوله گذاری به طول ۱۸ کیلومتر صورت گرفت.

باقری اظهار داشت: هم اکنون پروژه‌ای به طول ۳/۵ کیلومتر مربوط به خیابان‌های ۲ تا ۹ کروشات از سوی پیمانکار در حال انجام است، ضمن اینکه بزودی عملیات اجرایی خط لوله و شبکه فاضلاب به طول ۴/۵ کیلومتر در خیابان صلاح الدین آغاز می‌شود و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، شاهد رفع تدریجی مشکلات در کوی سیاحی خواهیم بود.

این مقام مسئول درخصوص تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جاری شدن فاضلاب در خیابان و معابر مسکونی بیان کرد: این فاضلاب مربوط به جوی‌های روباز است که البته شهرداری وظیفه دارد نسبت به لایروبی آن‌ها اقدام نماید و بر عهده آبفا نیست.

به گفته قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز، تا زمانیکه اهالی کوی سیاحی مشترک سازمان نشوند و انشعاب دریافت نکنند، شهرداری موظف است به آن‌ها خدمات ادائه دهد و جوی‌های موجود در خیابان‌ها را لایروبی کند تا از بروز مشکلات و شیوع بیماری‌های عفونی جلوگیری شود.