همزمان با آغاز تحویل سال نو، روند عملیات برداشت نیشکر و تولید شکر در کشت و صنعت های توسعه نیشکر ادامه دارد.

تداوم تلاش مستمر و بی وقفه مردان نیشکر در سنگر تولید، نشان از عزم و اراده ای راسخ در صیانت از تولید و به ثمر نشاندن حلاوت و شیرینی افزایش دو برابری تولید شکر دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این همت و غیرت مردان نیشکر تکیه گاهی برای تولید و خودکفایی است.

به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، دکتر عبدعلی ناصری همزمان با تحویل سال نو در بازدید از عملیات برداشت نیشکر و تولید شکر، با بیان اینکه تلاش های بی شائبه و زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ نیشکر در صیانت از تولید قابل تقدیر است، اظهار داشت: سنگرهای استقلال اقتصادی مدیون دست‌های پر از تلاش و چشمان امیدوار کسانی است که خوانِ برکت مزارع نیشکر را در تار و پود جامعه گسترانده و بدون ادعا، چرخ دنده های تولید را به چرخش در آورده و حماسه ی اقتصادی را از دل مزارع نیشکر تا کارخانه های تولید شکر رقم زدند.

وی افزود: این دست های مردان نیشکر با همت و اراده ای پولادین، بی وقفه و در این ساعات آغازین سال نو، خستگی ناپذیر جهاد می کنند و امروز شانه های آنان تکیه گاهی برای تولید و خودکفایی است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با تبریک سال نو و تقدیر از همت و عزم پرسنل در تولید بی وقفه، تصریح کرد: از زحمات خانواده بزرگ توسعه نیشکر در بخش های مختلف، مدیران عامل، معاونت ها و کارگران و همه پرسنل سختکوش در تجلی اراده ملی و عِرق سازمانی در عینیت بخشیدن به ظرفیت های اسمی و فراتر رفتن از آنها قدردانی می کنم.

ناصری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال “تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” ، گفت: در مجموعه بزرگ توسعه نیشکر افتخارمان این است که منویات مقام معظم رهبری در سال گذشته محقق و جهش تولید رقم خورد و سال جدید نیز در سایه عنایت پروردگار و همت پرسنل، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برخواهیم داشت تا بیش از پیش مسیر توسعه و پیشرفت هموار گردد.