به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اعضای هیات مدیره، مدیران و معاونین شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد، یاد و خاطره شادروان مهندس علی احتشامی مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی گرامی داشته شد.

دکتر عبدعلی ناصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس علی احتشامی ابراز امیدواری کرد که مهندس فرحمند مدیرعامل جدید این شرکت به همراه سایر کارکنان در کنار یکدیگر بتوانند همچون گذشته در مسیر دستیابی به اهداف و ارتقای تولید گام بردارند.

وی گفت: زنده یاد احتشامی از نخبگان صنعت نیشکر و به معنای واقعی کلمه مدیری سخت کوش بود و فقدان ایشان، خانواده بزرگ توسعه نیشکر را متاثر ساخت.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق درخشان مدیرعامل جدید شرکت خمیرمایه و الکل رازی اظهار داشت: مهندس فرحمند از نیروهای با انگیزه و با دانش صنعت توسعه نیشکر است که کارنامه درخشانی در دوران مدیریت خود در کشت و صنعت میرزا کوچک خان دارد.

ناصری تاکید کرد: مدیرعامل جدید فردی متخصص و توانمند است که امید است که حضور ایشان در این مسئولیت، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش شرکت در سالی شود که با تدبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی سال “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نامگذاری شده است.

در این مراسم با پیشنهاد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بلوار اصلی شرکت کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی به نام شادروان مهندس علی احتشامی نامگذاری شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت های توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که تولید اتانول و خمیرمایه با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا انجام می شود و زمینه اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم کرده است. این شرکت در۳۰ کیلومتری جنوب اهواز واقع شده است.