به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در بیست و پنجمین شب از ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ضمن تقدیر از مدال آوران ورزشی؛ سامان شلتوکی خواننده و از پرسنل کادر درمان، رضا علیپور مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر، گروه نمایشی کودک و پیمان ادیبی مدیرتوسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، مهمان « هلال اروند» شدند.

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی، مراسم تجلیل از مدال آوران به صورت محدود و نمادین برگزار می شود، افزود: با توجه به وضعیت قرمز ناشی از ویروس کرونا در منطقه، تقدیر از مدال آوران و هیأت های ورزشی که در دستور کار این مدیریت بود به شکل محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی طی چند شب، در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان« هلال اروند» انجام می شود.

پیمان ادیبی اظهار داشت: در همین راستا هر شب از ۱۰قهرمان که هیأت هایش مسابقات را به شکل مجازی برگزار کرده اند و اکثرا هم شامل رشته های رزمی است، تقدیر می شود.

نفرات برگزیده در بیست و پنجمین شب از ماه مبارک رمضان عبارت بودند از: محمود کعبی، شهرام آغاجری،سولماز آرویش، آتنا خوافی پور، درسا فلاحی، سما اسفندیاری، محمود صفی آبادی، عسل یاراحمدی، امیرمسعود یاراحمدی، تارا بهزادی، سیده ریحانه رضوی، نازنین مطوری و ملیکا یوسفی.