به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با اعلام این خبر افزود: این رویداد فرهنگی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر همیشه قهرمان، با موضوعات عکس، پادکست، فیلم کوتاه و داستان کوتاه، برگزار می شود.

طمیمیان تصریح کرد: هنرمندان برای شرکت در این رویداد می بایست با دبیرخانه جشنواره تماس گرفته و ثبت نام اولیه را انجام دهند پس از طی این مرحله، کارگاه های تخصصی توسط اساتید بنام استان با مشارکت حوزه هنری برگزار می شود.

وی افزود: در جهت حمایت و توانمند سازی هنرمندان اروند نشین، کارگاه هایی که به صورت مجازی برگزار می شوند رایگاه بوده و پس از پایان دوره آموزشی؛ گواهینامه معتبر نیز از سوی حوزه هنری استان خوزستان برای شرکت کنندگان، صادر می شود.

طمیمیان در توضیح زمان ثبت نام برای شرکت در این رویداد فرهنگی، گفت: مهلت ثبت نام جهت شرکت در جشنواره و کارگاه های تخصصی، تا پایان اردیبهشت ماه و زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا پایان خرداد ماه است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: این جشنواره در راستای جریان سازی فرهنگی و با مشارکت بسیج هنرمندان، حوزه هنری و صداو سیمای مرکز استان خوزستان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.