به گزارش راه بهارستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی مدیر منطقه همراه با جمعی از مسئولین منطقه جهت بررسی مشکلات کیانشهر بازدید به عمل آوردند.

🔽وی با تأکید بر خدمات رسانی به شهروندان در زمینه فضای سبز و رفت و روب, لکه گیری آسفالت وجمع آوری نخاله های مازاد را خواستار شد.

🔽ایشان ضمن اعلام خبر افزود: با عنایت به بررسی و همچنین کنترل وضعیت خدمات شهری در سطح منطقه و رفع معضلات موجود در محلات و همچنین در حوزه نگهداشت شهر، این بازدیدها برنامه ریزی و اجرایی شده است .

🔽مدیر منطقه دو، با اشاره به اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: با توجه به اینکه آغاز فصل گرما باعث بروز برخی معضلات و آثار زیست محیطی در سطح شهر می گردد، لازم است تا نظارت و دقت بیشتری در روند ارائه خدمات در خصوص جمع آوری، انتقال و امحای پسماند، شست و شوی باکس های زباله، نظافت و پاكسازی معابر و اماكن عمومي، پاكسازی جوی ها و آبروهای سطح شهر و لایروبی کانال های فاضلاب صورت پذیرد. 

🔽مدیر منطقه دو در خاتمه با بیان اینکه فعالیتهای خدماتی در سطح منطقه به صورت دقیق ارزیابی می گردد، گفت: امیدواریم با انجام خدمات مناسب در واحدهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری بتوانیم خدمات ارزنده و مؤثری به شهروندان ارائه دهیم.