به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ قدرت اله طمیمیان در نشست با محمد شهباز مدیرکل حوزه هنری استان که با حضور مدیرتوسعه فرهنگی هنری این سازمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و رئیس حوزه هنری آبادان برگزار شد؛ ضمن بررسی و پیگیری انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه های فرهنگی هنری با این نهاد دولتی؛ موضوع تشکیل شورای حمایت از آثار فرهنگی و هنری در منطقه آزاد اروند را نیز مطرح نمود.

طمیمیان در توضیح برگزاری این نشست گفت: پیگیر انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان در زمینه های موسیقی دفاع مقدس و انقلاب، شعر عربی، ادبیات پایداری، فیلم و تئاتر، اربعین و حمایت از تولیدات فرهنگی هنری، هستیم.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری اصلی این معاونت در سال جاری حمایت از تولیدات آثار فرهنگی است، اظهار داشت: بنا داریم به لحاظ اثرگذاری و جریان سازی فرهنگی، حمایت از آثار فرهنگی را اولویت کار این معاونت قرار دهیم و در این مسیر خرسندیم حوزه هنری که یکی از اصلی ترین ساختارهای فرهنگی در کشور است در زمینه های تخصصی و نظرات کارشناسی کنارمان باشد.

قدرت اله طمیمیان خاطرنشان کرد: بی شک انعقاد تفاهم نامه با حوزه هنری در خصوص چند مورد کار موثر فرهنگی که قابل اجرا است از عمده ترین اقدامات ما در این سال خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه تصریح کرد: ظرفیت شعر عربی در این منطقه بسیار بالا است و می توان جشنواره موثری در این راستا برگزار نمود؛ همچنین جشنواره موسیقی دفاع مقدس در کنار فعالیت های فرهنگی ایام اربعین دیگر موضوعات مهمی است که آمادگی همکاری با حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان را در اجرای آنها، داریم.