معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: تمهیدات اتخاذ شده که اثر انگشت در زمان انتخابات حذف شد.
رضا نجاتی در پایان جلسه مشترک هیبت اجرایی، هییت بازرسی، شورای تامین انتخابات سه شهرستان شوش، کرخه و اندیمشک در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان شوش گفت: با هدف سفر به شهرستان ها در راستای برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز در استان خوزستان برنامه‌ریزی‌های خوبی در استان انجام شده و با عوامل برگزاری انتخابات جلسه و نحوه برگزاری انتخابات را رصد برنامه ریزی میشود.
وی گفت: با هیئت های نظارت بازرسی و شورای تامین دیگر شهرستان ها جلسه برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به انتخابات و وضعیت کرونایی استان خوزستان و گرمی هوا تمهیداتی خوبی اتخاذ شده از جمله اینکه اثر انگشت حذف شد و تعداد ۱۲ درصد نسبت به دوره قبل تعداد شعب افزایش یافت تا در شعب تجمعی صورت نگیرد و تمام شعب انتخاباتی در شهرستان‌ها و روستاها تمهیداتی اتخاذ شده تا تهویه هوا داشته باشند.
وی گفت: بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ صندوق شعبه اخذ در استان خوزستان است که در ۲۸ شهرستان ۸۸ شهرو ۲۳۰۰ روستای استان انتخابات برگزار خواهد شد .
معاون استاندارخوزستان گفت: عوامل اجرایی حدود ۱۸ هزار نفر و عوامل هیئت بازرسی حدود ۵۲۰۰ هیئت بازرسی هستند.
نجاتی گفت: تمهیداتی اتخاذ شد که عواملی که پای صندوقهای اخذ رای هستند و کمک می کنند در انتخابات حق الزحمه آنها به ۳ برابر افزایش یابد.
نجاتی گفت: رعایت قانون، سلامت و مشارکت گسترده در انتخابات موضوع بسیار مهمی است و امیدواریم بتوانیم انتخابات قانونی، سالم و با مشارکت حداکثری و امنیت کامل برگزار کنیم.