به گزارش راه بهارستان به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان آبادان بیان کرد: از مدیران انتظار دارم وارد فاز اجرایی شوند و برای بهبود شرایط استان تلاش بیشتری نمایند.

وی گفت: متاسفانه مدیران برخی شرکت ها در استان پروازی هستند و در محل کار حضور ندارند باید این روند در استان برطرف شود و مدیر باید در محل کار مستقر باشد.

استاندار خوزستان گفت: برخی از شرکت های استان با وجود درآمد بالا عملکرد مناسبی در مسئولیت های اجتماعی ندارند و در جلسات حضور نمی یابند و پاسخگو نیستند.

وی تاکید کرد: مدیران این شرکت ها وقتی به جلسات دعوت می شوند باید حضور یابند و پاسخگو باشند در غیر این صورت برخورد شدیدی با آن ها انجام خواهد داد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: آسیب های اجتماعی و فاصله درآمدی بالا و سختی ها و فشارهای زیادی بر مردم وارد است و مدیران باید کمک کنند تا قدری از این فشارها در جامعه کاهش یابد.

استاندار خوزستان گفت: در صورتی که واکسیناسیون کرونا به سرعت در استان و کشور بدون هیچ مشکلی انجام شود مراسم پیاده روی اربعین امسال در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: باید آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم در استان فراهم باشد چرا که امسال این مراسم با شکوه در اوج گرما و تنش آبی برگزار می شود و احتمال تردد جمعیت بالایی در این مراسم وجود دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از تمامی دستگاه ها انتظار می رود که شرایط لازم برای برگزاری این مراسم را در استان فراهم کنند.