جلسه رسیدگی به پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ با هدف هم اندیشی پیرامون بهبود و ارتقای سطح کیفی منظر شهری  به ریاست شهردار اهواز و با حضور معاونین، مدیران ارشد و شهرداران مناطق برگزار شد

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ابراهیم نوشادی در ابتدای این نشست گفت: در خصوص افزایش پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ باید تغییرات اساسی انجام بگیرد و لازم است تیم‌های کارشناسی متخصص برای هر حوزه کاری تقویت شود.

وی تصریح کرد: معاونین و شهرداران مناطق و مسئول سامانه ۱۳۷ می‌بایست پایه کار باشند و با پیگیری و آسیب شناسی در خصوص بیشترین موارد ثبت شده و رفع سریع آنها اقدام کنند.

 نوشادی در ادامه افزود: رفع دغدغه شهروندان در حوزه مسائل شهری و رسیدگی به موقع به درخواست های ثبت شده آنها در سامانه ۱۳۷ منجر به ایجاد اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

در پایان جلسه مقرر شد مالکیت و رنگ‌آمیزی بیلبوردهای تبلیغاتی آبیاری فضای سبز در شب به منظور جلوگیری از هدررفت آب در روز، لزوم ساماندهی و کدگذاری خودروهای حمل نخاله و آموزش رانندگان و جمع آوری نخاله های سطح شهر و همچنین پیگیری و نصب پمپ های سبتیک جهت جلوگیری از بروز بحران آب گرفتگی در زمان بارندگی ها در دستور کار قرار بگیرد.