به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین گروسی با بیان اینکه مناطق آزاد بعنوان الگوی توسعه می توانند مردم پیرامون خود را به رشد متوازن برسانند، اظهار داشت: برای برداشتن گام های موثر در منطقه، می بایست ایجاد امکانات عمرانی، اقتصادی و کارآفرینی در کنار شفاف سازی توسط همه دستگاه های اجرایی، محقق شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تصویب ارتقاء دانشکده علوم پزشگی آبادان به دانشگاه در شورایعالی انقلاب فرهنگی، قطعا می تواند بستر رشد سطح علمی و جذب دانشجویان داخلی و خارجی که تمایل به ادامه تحصیل دارند را در منطقه مهیا کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا قوانین مناطق آزاد به ریل خود بازگردد، اذعان داشت: اگر این مهم تحقق پیدا کند؛ بی شک گشایشی در کارهای اقتصادی صورت خواهد گرفت و به تبع آن فرصت های شغلی بسیاری برای شهروندان، ایجاد خواهد شد.

پروژه پارک ساحلی و پیست دوچرخه سواری، بهسازی معابر کوی محرزی به طول ۳ کیلومتر، به سازی دیوار ساحلی و پیاده رو سازی ضلع شمالی رودخانه کارون و احداث دیوار ساحلی و پیاده رو سازی ضلع جنوبی رودخانه کارون؛ ۴ پروژه عمرانی در شهرستان خرمشهر بودند که به مناسبت سوم خرداد توسط شهرداری این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شدند.