رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه روزانه در حال جمع‌آوری سلاح‌های جنگی و تیرهای جنگی در سطح خوزستان هستیم، گفت: هر کسی بابت سلاح و یا سرقت به زندان بیافتد تا آخرین روزی که دادگاه مشخص کرده است باید در حبس بماند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی اظهار داشت: کمیته‌ای در خوزستان متشکل از نیروهای اطلاعات و نیروی انتظامی تشکیل شده است که به صورت روزانه و در قالب اجرای یک طرح جدید، در حال جمع‌آوری سلاح در خوزستان هستند.

وی افزود: به صورت روزانه در حال جمع‌آوری سلاح‌های جنگی و تیرهای جنگی در سطح خوزستان هستیم. سلاح‌های شکاری نیز جمع‌آوری می‌شود اما آنچه به صورت ویژه مد نظر است جمع‌آوری سلاح‌های جنگی است.

مرادی با بیان اینکه سلاح‌های جنگی از مرزها وارد خوزستان می‌شوند، گفت: نیروهای مرزبانی در مرزهای خوزستان به صورت جدی در حال کنترل و جلوگیری از ورود سلاح هستند.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: نیروهای سپاه و مرزبانی با استفاده از فناوری‌های نوین در حال کنترل مرزها برای جلوگیری از ورود سلاح‌اند و مرتبا در حال ضبط سلاح در مرزها هستند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غلط تیراندازی در خوزستان باید برداشته شود، گفت: در دو مورد به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد؛ یکی از این موارد سرقت و دیگری سلاح است که حتی یک روز عفو و حتی مرخصی به فردی که به این دلایل به زندان می‌افتد، داده نمی‌شود.

مرادی افزود: هر کسی بابت سلاح و یا سرقت به زندان بیافتد تا آخرین روزی که دادگاه مشخص کرده است باید در حبس بماند و هیچ مرخصی و عفوی به این افراد داده نخواهد شد.

به گزارش راه بهارستان به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان،