جامعه روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم از رئیسی حمایت می‌کند

حجت الاسلام سید رضا تقوی، دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: سید ابراهیم رئیسی، نامزد مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما در انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان نامزد مورد حمایت خود معیارهای زیادی را در نظر گرفته‌ایم، گفت: ما وحدت، هماهنگی و تبعیت آیت‌الله رئیسی از مقام معظم رهبری را به خوبی می‌بینیم و این مهمترین معیاری است که وی را به عنوان نامزد مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردیم.

۳۰۰ نماینده ادوار مجلس به دیدار سید ابراهیم رئیسی می‌روند

اسدالله عباسی، نماینده ادوار مجلس با اعلام اینکه ستاد مرکزی خادمان ملت، شامل نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی که حامی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند فعال شده‌اند، گفت: این ستاد با محوریت بنده، حسین مظفر و حجت الاسلام صالحی نماینده پارلمانی قوه قضائیه، ظرفیت‌های نمایندگان ادوار هفتم تا یازدهم را شناسایی کرده و در حال برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت حدود ۷۰۰ نماینده ادوار و فعلی است.

عباسی افزود: عصر دوشنبه (فردا) جلسه ۳۰۰ نفر از نمایندگان در قالب ستاد خادمان ملت با آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد. در آن جلسه تعدادی از نمایندگان ادوار صحبت خواهند کرد و در پایان جلسه بیانیه‌ای در حمایت از آیت الله رئیسی قرائت خواهد شد.

رضا تقی‌پور با حکم نیکزاد به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد سید ابراهیم رئیسی منصوب شد

با نظر سید ابراهیم رئیسی و با حکم علی نیکزاد، رضا تقی‌پور به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد تبلیغاتی رئیسی منصوب شد.

تقی‌پور نیز این خبر را تایید کرد.

نظر سعید جلیلی درباره فیلتر توئیتر

متن پیام توییتری سعید جلیلی درباره فیلترینگ توییتر به شرح زیر است:

«فیلترینگ توییتر توجیه ندارد.»

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین گفت: برخی محدودیت‌ها توجیه ندارد مثلاً میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود. (بیشتر بخوانید)

در حال تکمیل….