قاسم سلیمانی‌دشتکی روز سه‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان شادگان افزود: برخی پروژه‌ها در شهرستان شادگان پیشرفت قابل لمسی داشته ولی تعدادی نیز به دلیل انتخاب نشدن پیمانکار و نبود متقاضی پیشرفت مناسبی ندارند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های آب و فاضلاب، محرومیت زدایی و مسکن در خوزستان بیان کرد:این سه قرارگاه با تشکیل کمیته‌های تخصصی اقدامات اولیه برای اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی بهتر تشکیل شده و ماهیانه موظف به ارایه گزارش به استانداری هستند.

استاندار خوزستان گفت‌: در فروردین امسال ۷۰ پروژه نظیر تامین آب شرب، روستایی، شیلات، پرورش ماهی، جاده سازی، حمل و نقل‌، محیط زیست، مدارس و ورزش و جوانان برای شادگان تعریف شده که روند اجرایی شمار زیادی از این پروژه‌ها طبق برنامه‌ تعیین شده است.

قاسمی‌دشتکی با تذکر به مدیران اجرایی برای تکمیل پروژه‌های این شهرستان بیان کرد: با مدیری که خارج از برنامه عمل و روند اجرایی پروژه‌ها را کند نماید برخورد قانونی خواهد شد؛ هیچ مدیری نمی‌تواند کمبود بودجه را بهانه کندی روند اجرایی طرح‌ها قرار دهد بلکه باید برای جذب منابع مالی تلاش کند.

وی گفت: منابع مالی اختصاص یافته به استان خوزستان از منابع و ردیف‌های ملی، استانی و شهرستانی است و در حال تلاش برای جذب و اختصاص بودجه و تسهیلات سرمایه گذاری برای برطرف کردن مشکلات هستیم.