امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد فروش و بازاریابی شرکت بازدید کرد، وی طی جلسه ای که در حاشیه این بازدید با مدیر و کارکنان این حوزه داشت گفت: از زحمات یکایک کارکنان این شرکت خصوصا واحد فروش تشکر می کنم که وظیفه اصلی درآمد زایی را به عهده دارند و می تواند نقش مهمی را در ایفای اهداف سازمان و بالطبع آن انتظارات سهامداران انجام دهند.

سرپرست شرکت ادامه داد: ما در سال گذشته شاهد شروع حرکت خوبی در تغییر سبد تولیدات شرکت بودیم و با توجه به فرصتی که تحریم های ایجاد کرده باید ضمن حفظ وضعیت فعلی این روند را ارتقا و بهبود ببخشیم. دستاوردهای محقق شده در میزان فروش شرکت در سال ۹۹ ناشی از تلاش همه واحدها و بویژه واحد فروش بوده است. بنابراین مهم است که کارکنان این واحد به اهداف سازمان واقف باشند و برای تحقق آن برنامه ریزی نمایند.

مهندس آسیابان افزود: در سال قبل بالغ بر ۴۹ درصد تولیدات به ورق های api و مابقی به محصولات ساختمانی و آلیاژی اختصاص یافت، از این رو با توجه به توانمندی و پتانسیلی که در اکسین وجود دارد و نیاز پروژهایی ملی به ورق های خاص، انتظار سهامداران از این مجموعه این است که تولید و فروش اکسین در محصولات نفتی و آلیاژی به نسبت سال گذشته افزایش چشم‌گیری یابد.

هومان احمدی مدیر واحد فروش و بازاریابی شرکت در ادامه طی سخنانی ضمن تشکر از توجه سرپرست فولاد اکسین به اهمیت واحد فروش گفت: بی شک همه کارکنان در راستا اهداف استراتژیک شرکت و انتظار مدیریت عالی و هیات مدیره در تلاشند تا انتظارات سهامدارن محترم و ذینفعان شرکت را برآورده سازند و امیدواریم که به یاری خدا به این اهداف خواهیم رسید.

وی در ادامه به اهمیت صادارت محصولات اکسین و انجام تعهدات شرکت در این زمینه پرداخت.

در پایان نیز کارکنان واحد فروش و بازاریابی شرکت نقطه نظرات خود را بیان کردند.