رضا نجاتی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تجمیع آرای ریاست جمهوری هنوز نهایی نشده و نتایج نهایی و میزان ارای هر کدام از نامزدها متعاقبا اعلام می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان همچنین گفت: شمارش آرای شورای شهر در حال انجام است و در برخی شهرها به پایان رسیده ولی پیش بینی می شود شورا نتایج نهایی امشب یا فردا صبح اعلام شود.

وی در ادامه درباره مشکلات رخ داده در رای گیری الکترونیکی شورای شهر اهواز، گفت: به دلیل مشکلات و نواقص ایجاد شده، انتخابات شورای شهر در اهواز به طور کامل الکترونیکی انجام نشد و بخشی از ان بصورت دستی انجام شد.

نجاتی با اشاره به عدم دریافت بخشی از کارت های احراز هویت افزود: برای شورای شهر اهواز ۲ هزار و ۲۰۰ صندوق الکترونیکی اختصاص داده شده بود که به دلیل مشکل ایجاد شده، تا صبح روز انتخابات ۷۵ صندوق الکترونیکی فعال شد و از بعد ازظهر مابقی صندوق ها نیز فعال شد.

وی تعداد شعب اخذ رای در خوزستان را چهار هزار و ۱۸۳ شعبه عنوان کرد و گفت: تعداد ۳۵۹ کارت احراز هویت کمتر برای خوزستان ارسال شده بود که ساعت ۳ بامداد هماهنگی لازم صورت گرفت و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه با اولین پرواز به اهواز ارسال شد.

نجاتی خاطرنشان کرد: مشکلی که در رای گیری الکترونیکی شورای شهر اهواز رخ داد باعث اختلال در فرایند انتخابات نشده و رای گیری بصورت دستی انجام شده است.
وی با بیان اینکه انتخابات در ارامش برگزار شد، گفت: تخلفات و یا درگیری های جزیی و محلی در برخی حوزه ها رخ داده که مورد خاصی نبوده و مشکلی در روند انتخابات رخ نداده است.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا دیروز جمعه ۲۸ خرداد برگزارشد.