مدیرمنطقه دو شهرداری اهـواز گفت: به همت پرسنل حوزه خدمات شهری، عملیات تسطیح، پاکسازی و نخازله برداری کوی طلاب واقع در کیانشهر انجام شد.

محمدسعید حردانی با بیان اینکه پیش از آغاز تسطیح، زباله ها و نخاله های موجود با لودر و کامیون جمع آوری و سپس این محدوده تسطیح شد، افزود: این اقدام به منظور حفظ بهداشت، زیباسازی منظر شهری، تسهیل در تردد شهروندان و ایجاد نقش پیشگیرانه جهت جلوگیری از انباشت نخاله های جدید بر روی مقادیر قبلی توسط نیروهای خدمات شهری در سطح منطقه دو صورت گرفته است.

ایشان در ادامه گفت: با فرارسیدن فصل گرما و در راستای کاهش آلودگی های محیطی و نظافت محیط شهری و انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا ویروس، اقدامات پاکسازی و نظافت عمومی معابر سطح منطقه با رفت و روب و نظافت خیابان ها و کوچه ها، شستشوی جداول و علائم هشداردهنده، نظافت و گندزدایی مخازن و زیر مخازن زباله، پاکسازی نخاله های ساختمانی و انتقال به خارج از شهر، جمع آوری زباله، شستشو و لایروبی به صورت مستمر و روزانه صورت می گیرد.

حردانی در خاتمه تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهرنشینی در راستای همکاری شهروندان در رابطه با حفظ و نگهداری محیط زیست و پاکیزه نگاه داشتن محل زندگی می تواند از به وجود آمدن اینگونه مشکلات کاسته و در حد امکان جلوگیری کند.