رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر لزوم کمک قوه قضائیه به دستگاه‌های اجرایی گفت: هر جا که توان‌مان و قدرت قضائی اجازه می‌دهد برای تسهیل امور به ویژه امور اجرایی از جمله مسائل کارخانجات، مسائل معیشتی مردم و گره‌گشایی دستگاه‌های اجرایی از این توان استفاده می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با استاندار خوزستان که امروز (۸ تیرماه) به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه انجام شد، اظهار کرد: هر سال در این ایام مروری بر سال گذشته و سال پیش رو داریم. امسال نیز در این هفته با ملاحظه مقام حضرت آقا، مشرف شدیم.

وی افزود: مطالبی که حضرت آقا در مورد هفته قوه قضائیه فرمود، خستگی کار را از تن ما خارج کرد و وظیفه سنگین ما را نیز بسیار سنگین‌تر کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اوامر ایشان باید اجرا شود؛ بحث عدالت‌محوری، کمک کردن در تولید، مبارزه با فساد درون و بیرون دستگاه و کمک کردن به نظام اجرایی کشور از آنجا که سنگین‌ترین وظیفه در قوه مجریه وجود دارد و به آحاد مردم و معیشت مردم مربوط می‌شود، از جمله این بحث‌ها بوده است.

مرادی بیان کرد: ما به عنوان مسئولان دادگستری خوزستان و قوه قضائیه، وظیفه ذاتی را کمک و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی می‌دانیم. هر جا که توان‌مان و قدرت قضائی اجازه می‌دهد برای تسهیل امور به ویژه امور اجرایی از جمله مسائل کارخانجات، مسائل معیشتی مردم و گره‌گشایی دستگاه‌های اجرایی از این توان استفاده می‌کنیم تا نفع آن به تمام آحاد مردم برسد و استانی پربار و رو به جلو داشته باشیم.