مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان طی پیامی فرارسیدن دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن را به همه تلاشگران، صنعتگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک گفت.

دهم تیرماه هر سال، روز قدر شناسی و سپاسگزاری از فعالان عرصه ی صنعت و معدن و همه تلاشگران گرانقدر این بخش مولد اقتصادی است که در سخت ترین شرایط برای توسعه اقتصادی کشور، ایثارگرانه کوشش می کنند.

بدون تردید بخش صنعت و معدن از مهمترین ارکان اقتصادی هر کشور محسوب می‌شوند، به خصوص کشور ما ایران که سرشار از صنایع بزرگ و کوچک و معادن ارزشمند است. به دلیل اهمیت توسعه بخش‌های صنعتی کشور و نقش آن در خودکفایی اقتصادی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دهم تیر ماه به نام روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده است.

خوشبختانه حوزه صنعت و معدن ایران در سال‌های اخیر مسیر رو به رشد و پویایی چشمگیری درافزایش تولید، توسعه پایدار و تقویت اقتصادی طی کرده است؛ با این حال این بخش از اقتصاد آنچنان ظرفیت‌های فراوانی برای جهش در اقتصاد کشور و اشتغال‌زایی دارد که نیازمند برنامه‌ریزی‌های فشرده و استفاده همه‌ جانبه از تمامی ظرفیت‌های انسانی و مادی می‌باشد.

 اینجانب روز ملي صنعت و معدن را كه روز تجديد عهد و پيمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، كارآفرينان، مديران و كاركنان اين عرصه تبريك مي‌گويم و از تلاش ستودني مردان و زناني كه در سنگرجهاد اقتصادي استوارانه، عزت و اقتدار ايران اسلامي را سرلوحه امور خويش قرار داده اند و چرخ‌هاي موتور پيشرفت كشور را به حركت درآورده، تقدير و تشكر ميكنم.

اخلاق محمدیان
مدیرعامل و رییس هیئت مدیره
شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان