جلسه شورای معاونین شهرداری اهواز با حضور ابراهیم نوشادی برگزار شد.
در این جلسه نوشادی شهردار اهواز،  برنامه ریزی و سازماندهی نیروها را از اولویت های مهم کاری در شهرداری اهواز برشمرد و گفت: باید معاونین شهرداری بر عملکرد و برنامه سازمان های زیر مجموعه خود نظارت کنند.

وی افزود: افق کاری در سازمان ها، معاونت ها و مناطق شهرداری مغفول مانده است که باید مورد توجه قرار گیرد. باید به صورت مرتب معاونت ها با سازمان های زیر مجموعه خود جلسه برگزار کرده و برنامه آن ها را پایش کنند.

شهردار اهواز همچنین بر لزوم بازدید معاونین و مدیران شهرداری اهواز از کلانشهرها و آخرین تجربیات آنها در زمینه برنامه ریزی و افق کاری تاکید و تصریح کرد: هرکسی در هرجایگاهی قرار دارد باید برنامه کاری داشته باشد. باید برای پرسنل شرح وظایف و کار تعریف کنیم.

نوشادی افزود: برنامه سازمان ها نیز بزودی به آنها ابلاغ می شود. معاونین و ادارات کل هم باید برای سال جدید برنامه داشته باشند و تقسیم کار مناسب صورت گیرد.

وی ادامه داد: همه افراد شاغل در شهرداری باید برنامه کاری داشته باشند در غیر اینصورت به عنوان نیروی مازاد معرفی و در جای دیگری به کار گماشته می شوند. معاون برنامه ریزی باید این موضوع را دنبال و رصد کند.

شهرداراهواز از معاون برنامه ریزی خواست هر روز خارج از تایم با معاونت ها و سازمان ها جلسه گذاشته و شرح کار بخواهد و سایر معاونین نیز باید روزانه از حوزه های زیر مجموعه خود بازدید کنند.

نوشادی مهم ترین چالش شهرداری اهواز را منابع درآمدی ذکر و تصریح کرد: باید در این حوزه هم برنامه ریزی کرده و با برنامه حرکت کنیم.

شهردار اهواز در پایان از همکاری شهرداری اهواز با سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: هم اکنون در حال بازسازی بازار قدیم اهواز هستیم.