در این دیدار که سه شنبه هشتم تیرماه انجام شد، دکتر عبدعلی ناصری ضمن تبریک مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، از تلاش های بی‌وقفه حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری خوزستان و پرسنل این مجموعه تقدیر کرد.

در ادامه این نشست، رییس کل دادگستری خوزستان رویکرد دستگاه قضایی را حمایت از تولید عنوان کرد و گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم پشتیبانی و رفع موانع در سال مزین به نام تولید، دادگستری استان از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت جدی دارد.

حجت الاسلام مرادی افزود: با شروع خشکسالی و تنش آبی چندین نشست با مسئولین متولی به منظور حل مسئله آب کشاورزی برگزار و تاکید شد که آب مورد نیاز صنعت نیشکر تا آنجا که ممکن است تامین شود تا تولید، اشتغال و خدمات رسانی این شرکت به مردم آسیب نبیند.

وی شرکت توسعه نیشکر را مجموعه ای موفق در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تولید عنوان کرد و بیان داشت: ورود این شرکت به مقوله تولید برق و انتقال آن به شبکه سراسری در راستای مسئولیت اجتماعی با هدف پایداری شبکه برق و کاهش خاموشی‌ها جای قدردانی دارد و این یکی از افتخارات خوزستان است که همه مجموعه های صنعتی یکصدا و همدل در کنار مردم قرار دارند.

رییس کل دادگستری خوزستان در پایان از مدیرعامل و کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رونق تولید و عمل به مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.