بسمه تعالی
انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور مردم در طول دوران انقلاب پای صندوق‌های رای، همواره درخت انقلاب را بارورتر ساخته و بر شکوه و عظمت آن در پیشگاه جهانیان افزوده است.
به لطف و یاری خداوند متعال سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران و علی الخصوص مردم همیشه در صحنه خرمشهر برگزار گردید. این حماسه سیاسی و اجتماعی و حضور مقتدرانه نه تنها زمینه‌ساز اقتدار ملی و عقب نشینی دشمنان نظام و انقلاب بوده بلکه راه‌‌گشای توسعه و پیشرفت کشور و اعتمادسازی حداکثری میان مردم و مسئولین خواهد بود.
اینجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرمشهر که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده؛ راه یابی منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرمشهر را تبریک اعلام می‌دارم و در سایه هم افزایی و تعامل، تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه شهری را آرزومندم.
استمرار موفقیت‌های شما از درگاه حضرت حق را خواستارم و امیدوارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرمشهر، تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهر گردد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند