جلسه هم اندیشی رؤسای روابط عمومی مناطق نفت خیزجنوب و شرکت های تابعه برگزار شد.
صبح  چهارشنبه ۹تیر ۱۴۰۰ اولین جلسه هم اندیشی روابط عمومی های مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه در سال جاری به میزبانی شرکت آغاجاری و با حضور مهندس قضائی پور برگزار گردید.
نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه با  هدف بررسی و هماهنگی برنامه ها و رفع چالش های پیش رو با حضور مهندس قضائی پور مدیر عامل شرکت آغاجاری و مهندس وردک رئیس روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب و روسای روابط عمومی شرکت های تابعه بصورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار گردید.
درابتدای این جلسه مهندس پژمان قضائی پور با اشاره به تأثیر و اهمیت ویژه ی روابط عمومی در حرکت سازمان بیان کرد:  از آنجائیکه روابط عمومی هماهنگ کننده بخش های مختلف درون و برون سازمانی هستند باید با انعکاس صحیح آنچه که درون سازمان اتفاق می افتد ؛ بصورت پویا برای رسیدن به اهداف شرکت حرکت کند.
مهندس قضائی پور افزود: ایجاد تعامل و برنامه ریزی برای انعکاس فعالیت های کارکنان و شرکت ها خصوصا در حوزه مسئولیت های اجتماعی میتواند چالش های شرکت ها را در شهرها و مناطق همجوار تاسیسات کمتر کند.
در ادامه شهرام وردک رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشکر از میزبانی شرکت آغاجاری  با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در صنعت نفت بویژه در مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد: روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت های تابعه علاوه بر وظایف روابط عمومی ها ، خدمات گسترده تری مانند پاسخگویی به مکاتبات، استعلامات ، تشریفات و … را هم به عهده دارند که این موضوع وظیفه آنها را سنگین تر کرده است.
وی با اشاره به ساختار و رویکرد های نوین روابط عمومی  افزود: در راستای غنا بخشیدن به ماهیت روابط عمومی و گرایش بیشتر به حوزه های تخصصی  موضوع بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی در حال بازنگری  و با تشکیل جلسه ای در هفته آینده با حضور کارشناسان ساختار و منابع انسانی ستادبررسی خواهد شد.
ایشان در خصوص تولید محتوا با توجه به نیاز امروز شرکت ها افزود:   در این حوزه تولید برنامه های مشارکتی و تولید محتوا در حوزه CSR  از جمله اقداماتی است که با هدف روشنگری جامعه پیرامونی  در راستای مسئولیت های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه در حال اجرا می باشد.
در ادامه روسای روابط عمومی شرکت ها بطور جداگانه گزارشی از فعالیتها ،چالش ها و تنگناهای مرتبط با شرکت ها بهره بردار  را مطرح نمودند.
قبل از آغاز این نشست روسای روابط عمومی با حضور در گلزار شهدای امیدیه ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام شهر امیدیه با حضور بر مزار مرحوم رضا طاهری  رئیس فقید روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یاد و خاطره این پیشکسوت روابط عمومی را گرامی داشتند.