رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
ابراهیم قنبری اظهارکرد: نهم تیرماه سال جاری ساعت یک و ۵۱ دقیقه حریق ساختمان متروکه در منطقه کمپلو توسط آتش نشانان اطفا شد.
وی با اشاره به حادثه انفجار گاز در مجتمع مسکونی چهار واحده به ساعت ۹ و ۵۰ در کوی مجاهد خیابان یک صدا و سیما تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی عملیات آوار برداری را انجام دادند و یک مرد ، یک زن و یک بچه را از زیر آوار خارج کردند و جهت درمان به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند. همچنین آتش نشانان در عملیات آوار برداری جسد یک نفر را از زیر آوار خارج کردند .
قنبری توضیح داد: آتش نشانان مهار حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۰ و ۹ دقیقه در منطقه حصیر آباد، حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه درشهرک رزمندگان خیابان دلاور به علت اتصال برق جعبه فیوز مینیاتوری، مغازه تجاری ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه در کوی علوی به علت اتصال برق ، حریق منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه در کوی سعدی خیابان صالحی را با موفقیت انجام دادند.
وی با بیان مهار حریق ترانس برق در منطقه امانیه خیابان منصفی و خیابان طالقانی نبش حافظ و مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه کمپلو خیابان نوشین توسط آتش نشانان اذعان کرد: آتش نشانان با اعزام به کوی معین زاده خیابان لادن ۵ شرقی نشت گاز خودرو پژو را با ایمن سازی برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین درمنزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه صد دستگاه ، پادادشهر خیابان ۱۳ غربی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع های مسکونی در مناطق کیان آباد بین خیابان ۲۷ و ۲۸ شرقی ، گلستان ، خیابان ۱۸ متری کیان آباد پنج شهروند را نجات دادند.