اخلاق محمدیان با اشاره به مشکل تامین آب در برخی شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: خطوط انتقال آب به سمت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان عمدتا اختصاصی هستند اما در گذر زمان متاسفانه از این خطوط، انشعاباتی به دیگر مناطق و بخش‌ها داده شده که برای شهرک‌های صنعتی مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: این انشعاباتی که از خطوط آب اختصاصی شهرک‌های صنعتی به مناطق و بخش‌های مختلف داده شده، باعث کاهش فشار و حجم ورودی آب به شهرک‌های صنعتی و به تبع آن واحدهای مستقر در شهرک شده و مشکلاتی برای این واحدها به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر در شهرک‌های اهواز ۳، اهواز ۴، اهواز ۵، شهرک صنعتی ماهشهر و شهرک صنعتی دزفول ۲ با مشکلات جدی در تامین آب مواجه هستیم و واحدهای مستقر در این شهرک‌ها علاوه بر مشکلات تولیدی، با کمبود آب نیز درگیر هستند.

محمدیان عنوان کرد: چنین مشکلات زیرساختی مانند تامین آب، تولید را در شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی متوقف و یا کند می‌کند و باعث ایجاد نارضایتی سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی امسال افزود: امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده و از این رو از دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان انتظار داریم که از تولید حمایت بیشتری داشته باشند و نسبت به رفع موانعی که تولید را مختل می‌کنند، اقدام کنند.