جلسه قرارگاه شهید سلیمانی (آب‌رسانی به مناطق روستای و عشایری) در راستای حل معضلات آب شهرستان هویزه با حضور سردار سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تشکیل شد.

 

سردار شاهوارپور در این نشست گفت: تداوم آب‌رسانی به روستاهای داری معضل آبی موضوع مهمی است که در این راستا پنج تانکر آب‌رسانی موظف شده‌اند که برای آب‌رسانی به مردم هویزه اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: برای اجرای ۹ کیلومتر طرح آب‌رسانی جفیر یک و جفیر دو، لوله کشیده شده با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان وارد منطقه خواهد شد تا مشکل مردم حل شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: اجرای ۵۰۰ متر اتصال لوله آب غدیر به تأسیسات آب‌رسانی بخش نیسان و مرکزی انجام خواهد شد و مجری همه این طرح‌ها بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی است.

 

سردار شاهوار پور با تأکید بر خشک‌سالی پیش رو عنوان کرد: با کمک جهادگران ان شاءالله می‌توانیم مشکلات مردم را کم کنیم تا از وضعیت پیش آمده هرچه سریع‌تر خارج شوند.

 

بنابر این گزارش  تخصیص ۱۰ هزار بطری آب‌معدنی، پیگیری رهاسازی آب از پشت سد کرخه طبق مصوبه شورای تأمین استان، تخصیص بسته‌های کمک معیشتی به روستاییان متضرر، پیگیری خسارت دامداران متضرر و تخصیص علوفه یارانه‌ای از دیگر مصوبات این جلسه بود که توسط فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان مطرح شد.