به مناسبت روز خبرنگار؛

اولین جشنواره مطبوعات شرکت توسعه نیشکر برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری اولین جشنواره مطبوعاتی با عنوان «شهد رسانه» خبر داد.

ولید آلبوناصر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان برای اولین بار جشنواره مطبوعات «شهدِ رسانه» را برگزار می‌کند.

آلبوناصر افزود: طی هماهنگی و نشست با مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان مقرر شد به منظور توجه به تولیدات اصحاب رسانه در زمینهٔ محصول نیشکر و تجلیل از فعالیت روزنامه‌نگاران، پس از پایان جشنواره، مراسم اختتامیه‌ای با مشارکت خانه مطبوعات برگزار شود.

وی توضیح داد: اصحاب رسانه استان خوزستان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تخصصی که به‌طور مفصل در فراخوان منتشرشده شرح داده می‌شود به دبیرخانهٔ جشنواره بفرستند.

وی توضیح داد: این جشنواره که با اهدای جوایز نفیس همراه است، با موضوعات مختلف در بخش‌های تخصصی، ویژه و آزاد تهیه و تنظیم شده‌است.

آلبوناصر یادآور شد: طبق گاه‌شماری که برای این جشنواره در نظر گرفتیم، سعی می‌شود مراسم اختتامیه در روز خبرنگار برگزار شود.

وی در پایان از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و هیئت مدیره خانه مطبوعات در این امر مهم تشکر و قدردانی کرد.