قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور در استان خوزستان، از ۳ شهرک صنعتی در اهواز بمنظور ارزیابی روند تولید و موانع پیش روی بازدید بعمل آورد‌‌.

به گزارش راه بهارستان  ” بابک دین‌پرست ” معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، با حضور در شهرک‌های صنعتی شماره ۴،۳ و ۵ اهواز  از بخشی از واحدهای مستقر در این شهرک‌ ها بازدید نمود.

دین پرست با حضور در واحدهای صنعتی فولاد ماشین سازنده تجهیزات نفت و گاز و مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس تولید کننده میلگرد در جریان روند تولید این واحدها و موانع پیش روی اعم از نوسانات برق، تامین مواد اولیه، کمبود نقدینگی، عدم پرداخت مطالبات توسط صنایع کلان استان و … قرار گرفت.

واحد صنعتی فولاد ماشین مستقر در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز برای ۱۹ نفر با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز در حال فعالیت است.

مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس مستقر در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز نیز با ایجاد اشتغال برای ۱۴۰ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۹۱۱ هزار میلیون ریال در زمینه تولید میلگرد فعالیت می نماید.

در این بازدید، ” سید مهدی نیازی ” دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، ” فتحعلی محمدزاده ” معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیران استانی حضور داشتند‌.

منبع روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان،