معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت های اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی است.

به گزارش راه بهارستان، “بابک دین‌پرست” در جلسه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان که دیروز ۸ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش‌بینی شده در سفر به خوزستان، رسیدگی و بررسی مشکلات مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی در خوزستان بود.

وی افزود: پس از بازدیدی که امروز از شهرک های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ در اهواز انجام شد، جلسه بسیار خوبی برای حل مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان برگزار کردیم.

دین‌پرست ادامه داد: این نشست تخصصی با حضور همه دستگاه های اجرایی خدمات رسان از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، مخابرات، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور تصریح کرد: ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده در خوزستان وجود دارد که همه مشکلات آن ها امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همه دستگاه‌های خدمات رسان با هماهنگی بسیار خوبی که با یکدیگر دارند، قول همکاری داده اند تا همه موارد مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی در خوزستان را تعیین تکلیف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به بحث توسعه دو شهرک صنعتی در خوزستان بیان کرد: خوشبختانه با واگذاری زمین برای توسعه شهرک های صنعتی شماره ۳ و ۵ در اهواز موافقت شده و قرار است کارهای نهایی این تصمیم، پیگیری و انجام شود.

وی در خصوص بحث راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز گفت: راه و شهرسازی موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده و قرار است سازوکار مربوطه برای اجرای این طرح نهایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور اظهار کرد: در بحث تامین آب و برق شهرک ها و نواحی صنعتی قول هایی داده شد است تا مشکلات در این زمینه حل شود. امیدواریم با تصمیم‌گیری‌ها و مصوباتی که امروز خواهیم داشت، بسیاری از مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان حل شود.

دین‌پرست با بیان اینکه خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت‌های اشتغال و راه‌اندازی واحدهای تولیدی است، گفت: امروز در خصوص واحدهای تعطیل موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان نیز تصمیم‌گیری‌هایی انجام شده است و آن دسته از واحدهایی که با راه‌اندازی مجدد آن‌ها بیشترین اشتغال را خواهند داشت، موانع و مشکلات‌شان احصاء و در راستای فعال سازی آن ها اقدام شود.

منبع روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان