مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همزمان با عید سعید غدیر خم با خانواده‌ی معظم شهدای فولاد خوزستان دیدار نمود.
به گزارش راه بهارستان امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه، ششم مردادماه ۱۴۰۰ به مناسبت عید سعید غدیر خم با خانواده‌های شهید حمد بدوی طرف و شهید عبدالحسن دشتستانی دیدار نمودند.
امین ابراهیمی در این دیدار عزت، آبرو و اقتدار امروز میهن را مدیون ایثار شهدای والامقام دانست و افزود: شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند. امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند.
وی افزود: فولاد خوزستان به شهدای خود می‌بالد. خانواده‌ی شهدا مایه برکت و سرمایه‌های تمام‌ نشدنی هستند که افتخارات و سربلندی فولاد خوزستان به واسطه‌ی دعای خیر آنهاست. افتخار داریم در همزمان با عید ولایت و امامت در کنار خانواده‌های معظم شهدای شرکت فولاد خوزستان حاضر شدیم. امید که گرامی‌ داشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای راه وطن، چراغ هدایت  مسیر آینده شرکت فولاد خوزستان باشد.
پیش از سخنان مدیرعامل، حجت الاسلام بهاالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: وجود مقدس حضرت علی (ع) مایه خیر و برکت است. از فضائل بارز حضرت امیرالمومنین (ع) ایثارگری و شهادت است. این فضلیت در مورد دیگر امامان معصوم (ع) نیز صادق است. شهدای ایران اسلامی با اقتدا به مولایشان در مسیر الهی قرار گرفتند و در زمره‌ی بندگان برگزیده جای گرفتند. در این میان نباید از مجاهدت‌های همسران شهدا غافل بود، جایی که آنان با گذشت، ایثار، صبوری و عزتمندی در غیاب شهدا، به تربیت فرزندان پرداختند.
وی افزود: در واقع باید گفت همان‌گونه که شهدای گل‌گون کفن در مسیر سید و سالار شهیدان کربلا قدم برداشتند، همسرانشان، از عمه‌ی سادات حضرت زینب (س) تبعیت نمودند.
منبع فولاد خوزستان