رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: عده ای به دنبال سوء استفاده از مطالبات و خواسته های بحق مردم هستند و دستگاه قضایی خوزستان با این افراد قاطعانه برخورد می کند.
به گزارش راه بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در راستای احیای حقوق عامه و در دیدار با مسئولان گروه جهادی مستقر در شهر و روستاهای الهایی، به بررسی معضلات، مشکلات و موانع رفع کمبود آب این شهر و روستاها پرداخت.
وی بیان داشت: به دنبال مشکلات ناشی از کمبود آب در خوزستان، دستگاه قضایی استان به منظور احقاق حقوق عامه، با جدیت و مستمر پیگیر راهکارهای فوری برای حل مشکل آب شده است.
رئیس دادگستری خوزستان گفت: حل مسائل و مشکلات مردم نیازمند یک کار جهادی است و باید همه تلاش کنیم در رفع و حل مشکلات مردم جدی باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه این دیدار با تماس تلفنی با تعدادی از مسئولان استانی بر تسریع در حل مشکلات و تنش آبی به وجود آمده در شهر الهایی و روستاهای اطراف آن تاکید و دستورات لازم برای رفع آنها را صادر کرد.
در این دیدار مسئولان گروه های جهادی نیز به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات، نظرات و همچنین گزارشی از روند کمک رسانی به مردم شهر الهایی و روستاهای آن پرداختند و از حمایت های دستگاه قضایی خوزستان از فعالیت های این گروه ها تشکر و قدردانی کردند.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان