با حضور سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، جلسه کارکنان امور اداری و سازماندهی و روش ها برگزار شد.
به گزارش راه بهارستان، این جلسه، بعداز ظهر روز یکشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ در تالار طوبی واقع در فرهنگسرای دویست دستگاه برگزار شد.
سعید قاسم‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در این جلسه گفت: با امید به آینده باید سعی کنیم در راستای اعتلای شرکت فولاد خوزستان و تولید ملی تلاش کنیم.
وی با تاکید به رعایت نظم در زندگی شخصی و کاری اظهار داشت: وجود نظم در رفتار و محیط کار نشانه ذهن منظم است.
قاسم زاده در ادامه بیان داشت: اگر هدفی دیده نشود، نمی‌توان آن را نشانه گرفت. در یک سازمان جمع‌بندی و مشخص بودن اهداف سازمان بسیار مهم است.
وی افزود: داشتن چشم انداز مشترک برای افراد یک سازمان برای رسیدن به نتیجه و هدف مشترک بسیار اهمیت دارد.
قاسم زاده با اشاره به نیاز تعامل و همکاری میان کارکنان گفت: نیاز است برای کارآمدی بهتر هر روز عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهیم و با درس گرفتن از اشتباهات گذشته، سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشیم.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: ما نه برنده به دنیا آمده‌ایم و نه بازنده؛ بلکه ما انتخاب کننده به دنیا آمده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: هرگز ناامید نشوید، نظم را سرلوحه کاری خود قرار دهید و برای زندگی شخصی و کاری خود هدف تعیین کنید، به استقبال تغییر بروید، برای تعالی واحد خود بکوشید، یک دست صدا ندارد.
قاسم زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر شما زیر مجموعه دارید یعنی مدیر هستید و باید وظایفی را که بر عهده شما می‌گذارند نهایی کرده و به انجام برسانید. کارها و عملکرد خود را بررسی و وضعیت قبل و بعد را نشان دهید. نگاه سیستمی داشته و تعهد به زمان بندی داشته باشید. ریسک‌های محیط کار را شناسایی کنید. کارهای مفید خود را تثبیت کنید‌. همواره در دسترس باشید و فشار روی مدیران تان را درک کنید. سعی کنید شنونده خوبی باشید و به سخنان طرف مقابل با دقت گوش دهید.
منبع فولاد خوزستان