به گزارش راه بهارستان سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی استان با توجه به خیز مجدد کرونا ویروس گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های مذکور ممنوع است.

او با بیان اینکه همچنین خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی نیز ممنوع است، اظهار داشت: در صورتی که خودرو‌ها از شهر‌های قرمز خارج و یا به آن‌ها وارد شوند، ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد، ضمن اینکه ورود و خروج در شهر‌های نارنجی نیز ۵ میلیون ریال جریمه در پی دارد.

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به اینکه تردد شبانه در داخل شهر‌ها نیز بدون توجه به رنگ بندی کرونا از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و خودرو‌های متخلف برابر قانون جریمه می‌شوند، بیان کرد: محدودیت خودرویی به وسیله دوربین‌ها و نیز پلیس در سطح خوزستان اعمال می‌شود، بنابرانی انتظار داریم که مردم این موضوع را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی به سر می‌برند، اظهار داشت: با توجه به قانون منع تردد از مردم درخواست داریم در ساعات ذکر شده، در خانه بمانند و از تردد درون و بیرون از شهر خودداری کنند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان