به گرارش راه بهارستان مراسم تحلیف و تعیین اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز روز پنجشنبه ۱۴ مرداد با حضور اعضای منتخب، در سالن جلسات فرمانداری اهواز برگزار شد.

پس از رای گیری به عمل آمده سیاوش محمودی با هشت رای به عنوان رییس شورای شهر اهواز انتخاب شد. همچنین پورموسوی ۲ رای از آرا را به خود اختصاص داد و سه رای باطله بود.

حجت الله زارع زاده با ۹ رای برای سمت نایب رییسی شورای شهر اهواز انتخاب شد. همچنین علی مدد هاشم پور یک رای و سه رای باطله بود.

حمید دغاغله با ۶ رای و غلامرضا شانه سازان با پنج رای به عنوان منشی اول و دوم این شورا انتخاب شدند که شانه سازان انصراف داد و عادل شیشه گری با سه رای به عنوان منشی دوم انتخاب شد.

دادن رای سفید، گفت و گو بین اعضای شورا در حین رای گیری، داوطلب نشدن اعضا برای سمت منشی شورا، نبود تابلو برای نشان دادن شمارش آرا، میزان پایین رعایت پروتکل های بهداشتی و ناهماهنگی در حین رای گیری از حواشی مهم این جلسه بود.

فرماندار اهواز پیش از شروع رای گیری اعلام داشت که اگر نفرات هیات رییسه بین اعضا مشخص شده اعلام شود تا دیگر رای گیری انجام نشود اما هیچ کس این موضوع را تایید نکرد.

همه اعضا تصور می کردند پورموسوی که مسن ترین عضو شورا است به عنوان رییس انتخاب می شود که این گونه نبود.

اعضای هیات رییسه تعیین شده به مدت یک سال عهده دار این سمت هستند.

منبع ایرنا