با توجه به نياز به برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان با مديريت شهري، روز گذشته شهردار اهواز در دفتر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان شد و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش راه بهارستان ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این زمینه گفت:  این دیدارها در راستاي حل مشكلات و رفع دغدغه‌هاي شهروندان به منظور خدمت‌رساني هر چه بيشتر و با کيفيت تر در حوزه‌هاي مختلف مديريت‌شهري است.

وي با بيان اينكه خدمت صادقانه به مردم نعمتي الهي است كه بايد به درستي نسبت به اداي آن اقدام كرد، افزود: دوران خدمت رساني باید جهت رفع نيازهاي مردم كه صاحبان اصلي انقلاب هستند بهره لازم را برد .

شهردار اهواز تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص ساخت شهري ايده آل در گرو رفع نيازهاي زندگي شهروندي است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهي از سطح مشكلات، برنامه ريزي هاي صحيح و اصولي مديريتي است كه اين مهم با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه هاي مديريتي نوين محقق شده و راهكاري اثرگذار جهت عبور از بحران هاي شهري است .

گفتنی است در این دیدار پس از طرح مسائل و مشکلات شهری از سوی شهروندان، راهنمایی‌ها و پیگیری لازم توسط شهردار ارائه و موارد مورد نیاز جهت بررسی بیشتر به معاونین و واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

منبع  شهرداری اهواز