حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در آستانه فرا رسیدن ١٧ مرداد ماه که به نام روز خبرنگار نامیده شده است طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد یادآور رشادت و فداكاری یكی از خبرنگاران عزیز این مرز و بوم در انجام رسالت خبری و اطلاع رسانی است كه برای انعکاس اخبار و ایفای تعهد خود تا پای جان ایستاد و زندگی خود را برای آگاهی بخشی به هموطنان فدا نمود ، خبرنگار شهید محمود صارمی در سخت ترین شرایط به انجام وظیفه حرفه ای خود پرداخت و در نهایت روز شهادت مظلومانه او به نام روز خبرنگار در تاریخ این سرزمین جاودانه شد.
خبرنگاران به عنوان چشم بینا، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه هستند که گام در عرصه روشنگری گذاشته و از طریق نقد منصفانه با ابزار مقدس قلم ؛ سعی در تعالی کشور و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمانهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری دارند و بدین لحاظ نقشی حیاتی و غیرقابل انکار در رهنمونی جامعه به سمت سعادت و توسعه هرچه بیشتر ایفا می کنند.
بی شك همانگونه كه صاحب نظران و آگاهان عرصه های اجتماعی و حقوقی می دانند و همواره بر آن تاكید دارند، افزایش سطح آگاهی های حقوقی و قضایی مردم موجب پیشگیری از وقوع جرایم و كاهش حجم پرونده های وارده به دستگاه قضایی است. و توسعه و گسترش این آگاهی ها قطعاً یكی از وظایف مهم خبرنگاران و رسانه های مختلف و دلسوز و متعهد می باشد كه می توانند در تعامل بیشتر با مجموعه دستگاه قضایی استان خوزستان موجبات تحقق این امر مهم را فراهم نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، روز خبرنگار را به تمامی دلسوزان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و از خداوند متعال تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما خبرنگاران عزیز در روایت واقعیت، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی ، مسئلت دارم.

صادق مرادی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان