در آیین نامگذاری بلوار و رونمایی از این سردیس که روز یکشنبه هفدهم مردادماه با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و جمعی از مدیران و معاونین برگزار شد، یاد و خاطره شادروان مهندس علی احتشامی مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی گرامی داشته شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، زنده یاد احتشامی را از نخبگان و مدیران سخت کوش صنعت نیشکر دانست که در طول دوران خدمت، اقدامات ماندگاری را از خود برجای گذاشت.

دکتر عبدعلی ناصری نامگذاری بلوار اصلی کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی و رونمایی از سردیس شادروان احتشامی را به نوعی ادای دین به خدمات بی نظیر ایشان دانست و بیان داشت که فعالیت ها و اقدامات ایشان، این شرکت را در مسیر توسعه و اعتلا قرار داد .

وی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا، با برنامه ریزی ها و فعالیت های شبانه روزی این مدیر فقید و سایر کارکنان ، صنعت نیشکر توانست رکورد تولید الکل طبی را به دست آورد و الکل مورد نیاز شرکت های ساخت مواد ضدعفونی را تامین کند.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز گفت: خدمات مرحوم احتشامی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی ماندگار است و هم در عرصه صنعت و هم در عرصه مدیریت نامی نیک از خود برجای گذاشت.

شهرام فرحمند افزود: بنا به پیشنهاد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و به پاس زحمات سالیان گذشته شادروان مهندس احتشامی، بلوار اصلی کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی به نام این مرحوم نامگذاری شد.

مرحوم احتشامی مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی بود که اردیبهشت ماه امسال به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع کرد.