6116c6ee50dd0_2021-08-13_23-54 

عبدعلی ناصری درجمع خبرنگاران اظهار کرد: با تولید بیش از ۷۰۰ هزار تن شکر سفید برای اولین بار از زمان آغاز به کار شرکت توسعه نیشکر، رکورد تولید شکر سفید شکسته شد و به رقمی فراتر از ظرفیت اسمی رسید.

وی تحقق دستاورد کسب شده را حاصل تجلی اراده و عِرق سازمانی در عینیت بخشیدن به ظرفیت های صنعت بزرگ نیشکر دانست و گفت: در سایه فضل الهی و همت پرسنل، صنعت بزرگ توسعه نیشکر مسیری را در پیش گرفته که با پشتیبانی‌ها و رفع موانع بر سر راه تولید، به خودکفایی کشور در تامین این کالای استراتژیک ختم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر تقارن این رکوردشکنی و افتخارآفرینی در تولید شکر سفید با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مرهون توجهات خاص این امام همام دانست و اظهار امیدواری کرد که در سایه عنایت الهی و همت پرسنل در دوره بهره‌برداری پیش رو نیز شاهد تداوم افتخارآفرینی‌ها در صنعت نیشکر باشیم.

معاون امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات نیز با قدردانی از عملکرد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، دستیابی به رکورد تولید ۷۰۰ هزار تن شکر سفید را تبریک گفت.
در پیام معاون امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات خطاب به عبدعلی ناصری آمده است: با عنایت به عملکرد مالی هلدینگ توسعه نیشکر تحت مدیریت جنابعالی، بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت عملکرد مثبت آن مدیریت محترم به ویژه در زمینه مدیریت بحران آب و برق و نیز عبور از تولید ۷۰۰ هزار تن شکر اعلام می دارم و از خداوند سبحان توفیقات روزافزون در جهت تداوم رو به رشد فعلی را برای جنابعالی و کلیه همکاران محترم در گروه توسعه نیشکر و صنایع جانبی خواستارم.

گزارش راه بهارستان

منبع: فارس