فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یک هزار و ۱۵۰ گروه به جمعیت پنج هزار ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده تجهیز و آماده‌سازی شدند تا به منازل بیماران مبتلا به کرونایی که نیازمند کمک هستند اعزام شوند.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر خوزستان برگزار شد اظهار کرد: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای مسلح و بسیج جهت کمک‌رسانی به بیماران کرونایی، امروز ما یک سازمان‌دهی استانی را انجام دادیم.
وی افزود: یک هزار و ۱۵۰ گروه به جمعیت پنج هزار ۷۵۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده تجهیز و آماده‌سازی شدند تا در مرحله بعد به منازل بیماران مبتلا به کرونایی که نیازمند کمک هستند اعزام شوند.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: این اقدام در سرتاسر استان انجام گرفته است و تمام بسیجیان آماده‌ی انجام خدمات هستند اما به دلیل تخصصی بودن کار، بسیجیان آموزش دیده را در گام اول وارد عملیات می‌کنیم.
وی افزود: هر آنچه که نیاز بود نیز در مراحل بعدی با آموزش گسترده‌تر اجرایی خواهد شد.
شاهوارپور ضمن اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون گفت: بیش از ۴۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون به صورتشبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند که با جدیت باید ادامه پیدا کند.
وی افزود: این خدمات با انگیزه و شور انقلابی و با وجود روحیه جهادی که در بسیجیان عزیز ما هست تا پایان نیاز کادربهداشت و درمان تداوم پیدا خواهد کرد.