معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: دوربین های فعال سطح شهرستان اهواز و مسیرهای ورودی و خروجی باید هرچه سریع تر افزایش یابد.
به گزارش راه بهارستان، حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در جلسه کمیته رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات این معاونت، اظهار کرد: رعایت استانداردهای لازم در سرعتگاه‌ها، زمینه استفاده بهینه از آن ها را فراهم می کند و ضروری است تا در راستای کاهش آمار تصادفات در ورودی شهرهای استان و برخی نقاط حادثه خیز دورن شهری، سرعتگاه‌های استاندارد احداث شود.
وی ادامه داد: در همین راستا اداره کل استاندارد استان ابعاد لازم برای سرعتگاهها را در اختیار شهرداری مرکز استان و اداره راه و شهرسازی قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی همچنین بر ضرورت تکمیل جاده کمربندی اهواز، گفت: آمار قابل توجهی از تصادفات درون شهری با ایجاد جاده کمبرندی کاهش می یابد و این موضوع باید در اولویت طرح های استان قرار گیرد.
بررسی و تعیین نقاط اولویتی حادثه خیز درون شهری و برون شهری، تهیه نرم افزار هوشمند معرفی نقاط حادثه خیز، به روز رسانی بانک اطلاعات رانندگان پرخطر و تجهیز نقاط حادثه خیز استان به تابلوهای ایمنی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان