با توجه به شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا برنامه‌های اوقات فراغت خانواده‌ بزرگ فولاد خوزستان به صورت مجازی (برخط) اجرا می‌ گردد.
ولی مهدی‌پور دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار روابط‌ عمومی، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به منظور پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ ها، همه‌ ساله برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی را به صورت حضوری و در قالب کلاس‌های آموزشی در رده‌های مختلف سنی برگزار می‌ نمود. با توجه به شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا اجرای طرح اوقات فراغت در سال جاری به صورت حضوری میسر نشد.
وی افزود: از سویی با توجه به تاکید مدیرعامل محترم شرکت مبنی بر حفظ بنیان خانواده و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی برای خانواده بزرگ فولاد و همچنین با تصویب رییس و اعضای محترم شورای عالی فرهنگی، در راستای حفظ سلامت کارکنان تلاشگر، بازنشستگان گرامی و خانواده های محترم آنان، برنامه‌های اوقات فراغت در سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی (برخط) برگزار خواهد شد.
مهدی‌پور در ادامه گفت: در واقع ضرورت ایجاد فضای شاد و مفرح برای خانواده‌ی بزرگ فولاد در شرایط محدویت های کرونایی، ما را بر آن داشت، با نظارت واحد روابط عمومی و همکاری شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا و واحد آموزش و توسعه منابع انسانی، زیرساخت‌ های لازم برای برگزاری مجازی (برخط) کلاس‌های فرهنگی، هنری و آموزشی فراهم گردد.
دبیر شورای عالی فرهنگی فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران، توانستیم سامانه‌ی جامعی را طراحی کنیم که خانواده‌‌ها بدون حضور فیزیکی به راحتی از طریق آدرس اینترنتی وارد سامانه شده و پس از کسب اطلاع از دوره های اوقات فراغت، با توجه به علاقه خود نسبت به ثبت نام در دوره ی مدنظر اقدام نمایند.
مهدی پور افزود: ثبت نام این طرح با شعار “در خانه ایمن از کرونا بیاموزیم” آغاز شده و هدف اصلی از اجرای آن، استفاده بهینه ی خانواده ها از برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی با توجه به محدودیت‌های موجود است.
دبیر شورای عالی فرهنگی فولاد خوزستان درباره مخاطبان این طرح گفت: ظرفیت‌های کلاس‌های مختلف به گونه‌ای است که خانواده های کارکنان رسمی، قراردادی، مستمر و غیرمستمر و همچنین بازنشستگان می‌توانند، با مراجعه به آدرس سامانه نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌ نام اقدام نمایند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://b2n.ir/vafa1400 پس از کسب اطلاع از سایر دوره ها، نسبت به انتخاب رشته ی موردنظر و ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است، مهلت ثبت نام در طرح اوقات فراغت از تاریخ ۲۵ مردادماه لغایت ‌۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ است.

465