اجرای پویش "نذر خون" از تاسوعا تا اربعین

علی فیضی ، با اشاره به اجرای پویش نذر خون حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در خوزستان اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان خوزستان در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر و اندیمشک فعال و آماده خون‌گیری از مردم و عزاداران حسینی هستند.

وی با اشاره به ساعات کاری دو مراکز اهدای خون در اهواز، افزود: پایگاه مرکزی انتقال خون در چهارشیر و پایگاه انتقال خون شماره ۲ واقع در امانیه جنب بیمارستان رازی در روزهای تاسوعا، عاشورا و  یازدهم محرم از ساعت ۸ صبح تا ۲۱  فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان تصریح کرد: طرح بزرگ نذر خون حسینی با رویکرد استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم و به منظور پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اهداکنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند و انتظار داریم با اهدای خون در این ایام، یاری‌رسان بیماران نیازمند باشند.

فیضی با دعوت اهداکنندگان خون برای شرکت در پویش نذر خون  از تاسوعا تا اربعین گفت: به همه گروه‌های خونی نیاز داریم. نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه دارد و اهداکنندگان  تنها به تاسوعا و عاشورا اکتفا نکنند.

وی افزود: سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir در دسترس است تا داوطلبان اهدای خون با اخذ نوبت در ساعاتی که مراکز خلوت‌تر است مراجعه کنند.