مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا در مراسم تشییع شهیدمدافع امینت گفت: شهدای نیروی انتظامی که همواره در برقراری نظم و امنیت از جان خود می گذرند از شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس پیروی می کنند.

سردار یونس عبدی افزود: نیروی انتظامی نسبت به بخش‌های دیگر نیروهای مسلح، بیشترین آمار شهدا را دارد زیرا پرسنل آن در شرایط مختلف کشور به خصوص در بی نظمیها  در صحنه ها حضور بیشتری دارد.

وی افزود: از افتخارات نیروی انتظامی درس آزادگی گرفتن از سالار شهیدان است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: ماه یا هفته‌ای نیست که کارکنان نیروی انتظانی در برقرای نظم و امنیت در برابر حمله دشمنان نظام، معاندین یا قاچاقچیان به فیض جانبازی یا شهادت نرسند.
سردار عبدی بیان کرد: در دفاع مقدس بیش از هشت هزار نفر پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شامل ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی شهید شدند و بعد از دوران دفاع مقدس، باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت همچنان باز مانده است.

وی افزود: بعد از جنگ نیز بیش از پنج هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را تقدیم ملت ایران کردند.

سردار عبدی با قدردانی از مردم شادگان گفت: از شهروندان شادگانی که با توجه به محدودیت‌های کرونایی برای تشییع این شهید بزرگوار حضور گسترده یافتند و قدرشناسی خود به نیروی انتظامی را نشان دادند تشکر می کنم.
وی افزود: این نشان می‌دهد که مردم همچنان پایبند به نظام و ولایت فقیه هستند.

سروان مالک رسولی‌نیک( الهایی) فرمانده پاسگاه خنافره شادگان دوم مرداد ماه سال جاری در جریان تنش آبی خوزستان در تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و روز گذشته پس از هفته‌ها بستری در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شادگان در ۷۰کیلومتری اهواز قرار دارد.