رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های ICU این بیمارستان گفت: وضعیت بیماری بسیار بد است و همه بخش‌ها و حتی اورژانس بیمارستان پر است و اکنون در اورژانس و بخش‌ها چند بیمار در انتظار ICU داریم.

دکتر محمد آرزومند ، با اشاره به آخرین وضعیت این بیمارستان در موج کرونا اظهار کرد: وضعیت بیماری بسیار بد است و همه بخش‌ها و حتی اورژانس بیمارستان پر است و اکنون در اورژانس و بخش‌ها چند بیمار در انتظار ICU داریم.

وی افزود: دیگر بیمارستان‌های اهواز نیز ظرفیت ندارند و نمی‌توانیم این بیماران را به بیمارستان‌های دیگر اعزام کنیم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: میزان مراجعه بیماران سرپایی نیز بسیار بالا است. روز گذشته ۸۰۰ بیمار به بیمارستان مراجعه کردند که این تعداد، سه تا چهار برابر بیشتر از تعداد مراجعه‌کنندگان در پیک قبلی است. امروز ۳۰۰ بیمار نیز به صورت سرپایی داروی رمدسیویر دریافت کردند در حالی که تا قبل از این، روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ بیمار این خدمات را دریافت می‌کردند.

وی بیان کرد: همه نیروها با تمام توان در حال کار هستند اما باز هم جوابگو نیست. نمی‌دانیم تا کی می‌توان اینگونه کار کرد و هر روز منتظر بحران هستیم.

آرزومند با بیان اینکه بیشتر مبتلایان ۳۵ تا ۵۵ ساله هستند، گفت: یکی از دلایل پر بودن تخت‌های ICU علاوه بر لود بالای بیمار، بستری افراد ۳۵ تا ۵۵ سال است؛ بدن جوانان مقاومت بیشتری دارد و بیشتر در ICU می‌مانند بنابراین روند گردش بیمار در ICU کند شده است.