مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال در جوار صاحبان صنایع برای عارضه‌یابی صنایع و مشکلات واحدهای تولیدی، یکی از اقداماتی است که در راستای حمایت و توانمندسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است.

اخلاق محمدیان  اظهار کرد: تامین زمین و ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب، وظیفه ذاتی و از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برای حضور سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید بدون دغدغه به تولید بپردازد و ایجاد اشتغال کند، افزود: در این زمینه همه ظرفیت‌ها و بستر و زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان خوزستان مهیا است و از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد و در هر جایی که سرمایه‌گذار بخواهد فعالیت اقتصادی و تولید داشته باشد، آماده ارائه خدمات و ایجاد شرایط هستیم.

محمدیان گفت: تولید، یک حلقه است و شهرک‌های صنعتی یکی از این حلقه‌های حمایتی برای تولید است که می‌تواند بسترساز رشد و توسعه اقتصادی باشد و در این راستا امیدواریم شاهد حضور سرمایه‌گذاران باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌ها، نقش حمایتی نیز دارد، تصریح کرد: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال در جوار صاحبان صنایع برای عارضه‌یابی صنایع و مشکلات واحدهای تولیدی، یکی از اقداماتی است که در راستای حمایت و توانمندسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است تا شاهد خروج از رکود واحدهای تولیدی در استان خوزستان باشیم.