سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  شب گذشته در گردهمایی طلاب جهادی اظهار کرد: طلاب عزیز ما مانند بقیه جهادگران جهت مبارزه با ویروس کرونا در همه صحنه‌ها حضور دارند که یکی از این صحنه‌های بسیار مهم و خط مقدم مبارزه با ویروس، بیمارستان‌ها هستند.

وی افزود: عزیزان ما با سازماندهی بسیار خوبی که بسیج طلاب انجام داد در کنار بیماران هستند و به کمک کادر درمان شتافته‌اند و شبانه‌روز در حال خدمت‌دهی به مردم هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: طلاب جهادی مانند رزمندگان دفاع مقدس که به خط مقدم و مبارزه با دشمن شتافتند، درس و کتاب را کنار گذاشتند و برای سلامت مردم در تلاشند.

وی افزود: اقدام این طلاب شایسته تقدیر است و کاری است که از عهده‌ هرکسی برنمی‌آید چرا که ماجرای یک روز و دو روز نیست و بیش از هشت ماه است که همپای کادر درمان در پیک‌های کرونا به تبعیت از فرمایشات رهبری در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

شاهوارپور بیان کرد: توقع این است که مردم نیز در بحث اجتماعات پروتکل‌ها را رعایت کنند تا بیش از این شاهد تلفات نباشیم و باید کمک کرد تا کادر درمان از این شرایط سخت فاصله بگیرند.
وی افزود: ما نیز بنا داریم با توجه به وضعیت اکنون استان و با پیگیری‌های صورت گرفته یک بیمارستان را تجهیز کنیم و انشالله به زودی خبرهای خوبی را در جهت کمک به حوزه درمان و به ویژه بیماران کرونایی شاهد خواهیم بود.