رئیس کل دادگستری استان خوزستان و هئیت همراه در ادامه بازدیدهای سرزده خود، از شعب مجتمع قضایی خانواده اهواز بازدید و برای رفع مشکلات آنها دستورات مقتضی را صادر کردند.
حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه جمعی از معاونین قضایی، در راستای اجرای دقیق برنامه ها و سیاست های قوه قضائیه و به منظور رفع کاستی ها و مشکلات شعب دادگاه ها، به صورت سرزده در شعب مجتمع قضایی خانواده اهواز حضور یافت و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات همکاران قضائی و اداری، با تعدادی از مراجعه کنندگان به این مجتمع نیز به گفت‌وگو پرداخت.
وی در ادامه این بازدید با قدردانی از زحمات کارکنان و قضات مجتمع قضایی خانواده اهواز، گفت: همکاران قضایی و اداری دادگستری استان به رغم شیوع بیماری کرونا و ارتباط مستقیم با ارباب رجوع که احتمال ابتلا به این بیماری را بیشتر می کند، جهادگونه به خدمت رسانی به مردم می پردازند. این در حالی است که طی این دو سال، تعدادی از همکارانمان را به علت ابتلا به بیماری کرونا از دست دادیم.
رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: قضات دادگاه های خانواده باید با تلاش بیشتری در زمینه صلح و سازش بین زوجین داشته باشند و تا جایی که ممکن است سعی کنند مانع طلاق آنان شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: باید با راهکارهای مناسب، ضمن بررسی آسیب ها، ورودی پرونده ها به دادگاه های خانواده را کاهش داد و در این مسیر می توان از ظرفیت شورای حل اختلاف استفاده کرد.
وی در ادامه بیان داشت: هدف از سرکشی به مجتمع‎های قضایی استان، رسیدگی به مشکلات قضایی و اداری همکاران و مشاهده عملکرد قضات و کارکنان است و این بازدیدها از جمله برنامه‌هایی است که همواره مورد تأکید بوده است.