فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: کادر بهداشت در سراسر استان به ویژه اهواز به کمک نیاز دارد که به همین منظور مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز در این خصوص راه‌اندازی شد.

سردار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی این مرکز با همت بسیج  شهرداری و ناحیه امام حسین (ع) بسیج در غرب اهواز اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان در سراسر استان به ویژه اهواز نیاز به کمک دارند به همین منظور مراکزی برای واکسیناسیون در اهواز راه اندازی شد که یکی از مهم ترین آن ها مرکز غدیر شهرداری اهواز است.

 

وی با بیان اینکه این مرکز با غرفه های متعدد در منطقه پرجمعیت کوی علوی که دسترسی به تزریق واکسیناسیون کم بود، راه اندازی شد افزود: به همین منظور بهداشت غرب اهواز تلاش کرد تا مجوزات لازم را برای راه اندازی این مرکز دریافت کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: در مناطق دیگر اهواز از جمله کوی مجاهد این مراکز توسط بسیج دانشجویی راه اندازی شده که کاری مشترک با بهداشت و درمان است.

 

شاهوارپور با اشاره به مرکز نمونه گیری کرونا در شرق اهواز تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از افراد به این مرکز مهم برای انجام تست کرونا مراجعه می کنند و در تلاش هستیم تا مراکز تست و واکسیناسیون جهت رفاه حال شهروندان در سه شیفت کار کنند.

 

وی بیان کرد: امید است با ورود واکسن های بیشتری به خوزستان شاهد سریع تر شدن واکسیناسیون و برگشت آرامش به زندگی‌ مردم باشیم

 

وی در پایان یادآور شد: سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در طرح شهید سلیمانی توانست در سه بخش رهگیری، اقدامات حمایتی و اقدامات نظارتی به کمک بهداشت و درمان بیاید.